پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ترفند ریست کردن گوشی های اطراف با بلوتوث
نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1398
بازدید : 451
نویسنده : Alireza

 

در این مطلب قصد داریم ترفندی را به شما آموزش دهیم که ممکنه برای خیلی از شما جالب باشه البته این ترفند فقط برای دارندگان گوشی های نوکیا می باشد چون قرار است از باگی که در این گوشی های وجود دارد استفاده کنیم با این ترفند جالب اگر کسی با استفاده از بلوتوث بخواهد گوشی شما را بیابد گوشی اش ریست خواهد شد.

روشی که توضیح می دهیم در واقع هک کردن گوشی نیست بلکه باگی است که فقط در گوشی های نوکیا وجود دارد و در آنها عمل می کند.

مراحل کار :
۱- متن il[Tab]sat[Tab].com را در Notepad نوشته و ذخیره کنید.
توجه : منظور از [Tab] فشردن کلید Tab است.

۲- این فایل متنی را توسط بلوتوث یا اینفرادر و یا USB به گوشی خود انتقال دهید.

۳- فایل را در گوشی باز کرده و توسط دکمه Pen متن مورد نظر را انتخاب و در همان حال دکمه Copy را بزنید.

۴- به قسمت Connect/Bluetooth گوشی رفته و در قسمت My phone’ s name این متن را Past کنید پس از این کار مشاهده خواهید کرد که یک به هم خوردگی در قسمت نام بلوتوث وجود دارد.

بعد از این هر کسی بخواهد توسط بلوتوث شما را بیابد گوشی اش ریست خواهد شد.

نکته : در این روش هیچ آسیبی به گوشی طرف مورد نظر که ریست می شود نمی رسد و شما برای انتقال فایل از طریق بلوتوث باید اسم  بلوتوث خود را تغییر دهید.

منبع ترفند : BRZ
تذکر : لطفا در صورت کپی برداری از این مطلب منبع آن را ذکر کنید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: آموزش و ترفند های عمومی موبایل , ,



بازدید : 6488
نویسنده : Alireza

یک نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز است که به وسیله آن میتوان به آسانی سیگنالهای بیسیم منتشر شده را جمع آوری کرد.شما با استفاده از این ابزار میتوانید یک سری اطلاعات اولیه ازشبکه های بیسیم پیرامون خود کسب کنید و سپس با کمک این اطلاعات و به کار گیری نرم افزار های exploiter به آنها نفوذ کنید.

ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 498
نویسنده : Alireza


 


Cheat Engine
 نرم افزاری است که به منظور کمک به کاربران بازی های کامپیوتری طراحی شده است تا توسط آن قادر باشید هر قابلیتی از بازی را که به صورت متغیر عددی تعریف شده است مانند میزان سلامتی، پول، تعداد تیرها و … را به راحتی تغییر دهید به عنوان مثال اگر سلامتی شما در بازی رقم ۵ را نشان می دهد می توانید آن را به رقم ۹۹۹ و هر عدد دیگری تبدیل کنید. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچ ترینر و کد تقلبی برای بازی ها ندارید. Cheat Engine به وسیله یک اسکنر حافظه به سرعت متغیرهای مورد استفاده در داخل یک بازی را اسکن و به شما اجازه می دهد تا آنها را تغییر دهید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Cheat Engine:
- تغییر متغیرهای عددی بازی
-HACKکردن بازی بدون داشتن کد تقلب
- دارای اسکنر حافظه برای تشخیص متغیرهای بازی
- شامل ابزارهای debugger, disassembler, assembler, speedhack, trainer maker, direct 3D manipulation tools, system inspection
- و …

 ادامه مطلب دانلود کنید

 


:: موضوعات مرتبط: ترنر انواع بازی ها , نرم افزار کد تقلب 6هزار بازی , ,



نرم افزار بدست اوردن USEDATAوپسورد
نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1398
بازدید : 612
نویسنده : Alireza

 

SpotAuditor-[www.APdownload.com].gif

نرم افزاری کم حجم و بسیار کار آمد است که قادر است تقریبا تمام یوزرنیم و پسوردهایی که در کامپیوتر شما ذخیره شده است را در لیستی مرتب به شما نمایش دهد. نرم افزار فوق قادر است تا لیستی کامل از تمام یوزنیم و پسورهایی که در مرورگرهای مختلف نظیر Intenet Explorer , Firefox تابحال استفاده کرده اید را بدهد. نمایش یوزرنیم و پسورهای کانکشن های مختلف مانند VPN , Dial Up , ADSL و نمایش یوزرنیم و پسوردهای یاهو مسنجر برخی دیگر از قابلیت های این نرم افزار است. ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: جاسوسی , ,



بازدید : 429
نویسنده : Alireza

 

یکی از نرم افزارهای جالب و کم حجمی که اگر با آن کار و آن را تجربه نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما یک بار امتحانش کنید نرم افزار GPU-Z است . توسط این نرم افزار کم حجم اما قدرتمند شما می توانید کارت گرافیک خود را زیر ذره بین بگذارید و جزئیات سخت  افزار  ی آن را دقیق و مو شکافانه بررسی کنید .

همان طور که در اسکرین شات می بینید یک کارت گرافیک Ati توسط این نرم افزار مورد بررسی قرار گرفته و جزئیات سخت افزاری آن به صورت کامل نمایان شده است . شما هم اگر علاقه دارید از جزئیات سخت افزاری کارت گرافیک خود به صورت دقیق آگاه شوید و مطمئن شوید همان چیزی که خرید کرده اید به دست شما رسیده آن را توسط نرم افزار GPU-Z مورد بررسی قرار دهید .آخرین نسخه از این نرم افزار کم حجم  اما بسیار کاربردی را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایتBRZ دریافت نمایید .ادامه مطلب دانلود کنید

 


 


:: موضوعات مرتبط: گالری گرافیک و پلاگین , سایر نرم افزار های کاربردی , ابزار هارد دیسک , ,