پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 717
نویسنده : Alireza
xbmc

XBMC Media Center 12.0 Beta 2 مدیا پلیری قوی که برای سیستم عامل های لینوکس مک ویندوز و ایکس باکس طراحی شده است که مدیریت و پخش رسانه های شما را به راحت تر می کند این نرم افزار دارای کتابخانه با سیستم مدیریت می باشد که به شما اجازه طبقه بندی کردن رسانه های صوتی تصویری داخل کامپیوترتان را به شما می دهد رابط کاربری این نرم افزار کاربر پسند و قابل انعطاف می باشد و پوسته های آن قابل دانلود است. این نرم افزار دارای جلوه های تصویری مثل ProjectM و Goom می باشد همچنین می توان توسط API آن جلوه ها را توسعه داد.

ویژگیهای کاربردی پلیر حرفه ای Xbmc Media center 11 :
مدیریت فایل
پخش موزیک و ویدئو
قابلیت پخش از LAN
گزارش آب و هوا
دارای محیط کاملا گرافیکی و زیبا با قابلیت نصب پوسته
قابل نصب بر روی Windows – Mac – Linux – Xbox و DreamBox


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 600
نویسنده : Alireza
 
aimp

برنامه aimp  نرم افزاری قدرتمند در زمینه پخش صوت می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد که به موزیکهای مرد علاقه خود با کیفیت صدایی متفاوت و تحسین برانگیز گوش دهید. ظاهر برنامه شباهت زیادی به پخش کننده صوت کلاسیک Winamp دارد، بنابراین خیلی سریع به محیط آن عادت خواهید نمود. البته این محیط می تواند با استفاده از پوسته های مختلف برنامه تغییر نماید. نرم افزار دارای یک equalizer (برابر کننده) ۱۸ بانده ، پنجره ای برای نمایش ضرب آهنگ، بصورت ویژوال یا بصری با افکتهای ویژوال و یک ویرایشگر لیست پخش (playlist) برای سازماندهی فایلهای صوتی شما می باشد . همچنین افکتی محو شونده، لیست موزیکهای شما را همانند حلقه ا ی بی پایان از موزیک مینماید و قابلیت مفید نرمال نمودن حجم صدا نیز از تغییرات نابهنجار حجم صدا در میان ترک های مختلف ، جلوگیری به عمل می آورد. همچنین عملکردهای اصلی پخش کننده بصورت مناسبی می توانند با کلیدهای میانبرعمومی کنترل شوند. درکنار پخش موزیک، نرم افزار AIMP قابلیتهای اضافه ای چون ابزارهایی مفید که به شما این امکان را میدهند تا هر صدایی از کامپیوتر خود را ضبط نموده، فایلهای صوتی را از فرمتی به فرمت دیگر تبدیل نمایید و همچنین قابلیت مشاهده و ویرایش برچسبها را به شما می دهد . AIMPبرمبنای موتور صدای شناخته شده موسوم به BASS طراحی شده است، بنابراین می تواند به آسانی پلاگینهای جدید(از کتابخانه پلاگین موجود در برنامه) متصل شده و کارایی و عملکردهای پخش کننده را افزایش می دهد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار AIMP 3.20.1155 :

* صدای کریستالی و با کیفیت، با فناوری ای کاملا متفاوت با Winamp و WMP
* بیشتریین کارایی و عملکرد با کمترین منابع
* پشتیبانی از چند زبان زنده دنیا
* پشتیبانی ازقابلیت تنظیم فرمتهای صوت
* قابلیت تنظیم نمودن کلیرهای میانبر داخلی و عمومی با بهره گیری از الگویی همانند Winamp وWMP
* قابلیت انعطاف پذیری خصیصه های نرم افزار و پوشش های مختلف که به شما این امکان دا می دهدتا A.I.M.P. را بصورت کاملا شخصی درآورید
* پشتیبانی از پلاگینها که به کمک آنها امکان افزایش قابلیتهای برنامه افزایش می یابد
* دارابودن کدهای تبدیل صوت برای تبدیل موزیک از فرمتهای مختلف به wma, mp3, wav, ogg
* قابلیت audioGrab که این امکان را می دهد تا سیدی های صوتی (Audio CD) رابه فرمتهای Mp3, OGG, WAV or WM تبدیل نمایید
* قابلیت ضبط صدا که این اجازه را میدهد تا هر صدایی از قطع ههای سیستم را ضبط نمایید
* ویرایشگر داخلی برای برچسبهای فرمتهای WMA, MP3, OGG
* قابلیت ضبط ازروی Audio CD دیسکهای MP3

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 652
نویسنده : Alireza
 
PotPlayer

PotPlayer یکی از جامع ترین و کاملترین نرم افزار های پخش کننده (پلیر) فایل های ویدیویی و صوتی می باشد. PotPlayer مانند نرم افزار پرطرفدار KM Player از طیف وسیعی از فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی کرده و دارای ویژگی هایی از قبیل پخش فیلم های دارای زیرنویس، پشتیبانی از دستگاه های مختلف مانند تلویزیون های آنالوگ و دیجیتال و وب کم، سازگاری کامل با اینترنت جهت پخش ویدیوهای آنلاین، اجرای VCD ها و DVD ها با بهترین کیفیت ممکن، پخش روانتر فیلم های HD‌ و Blu-ray با کیفیت بالا و … را نام برد. می توان گفت PotPlayer نسخه بهبود یافته و سریعتر KMP با امکاناتی اضافه تر می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PotPlayer:
- پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پرکاربرد
- امکان پخش فایل های آسیب دیده AVI
- اصلاح سرعت پخش ویدیو، تنظیم میزان صدا و افزایش و کاهش میزان کنتراست
- امکان کار با کلیدهای میانبر های صفحه کلید
- نمایش زیر نویس فیلم ها و پشتیبانی ازSAA، ASS و …
- دارای اکولایزر صدا و اکولایزر تصویری
- امکان استفاده از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال، فرمتهای دی وی دی، فایل های فشرده و فایل های فلش
- امکان پخش فایلهای AAC, OGG
- نمایش اطلاعات فایل ها
- پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
- و …


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



نرم افزار مبدل فایل ویدئویی MakeMKV 1.7.6
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 669
نویسنده : Alireza
 
MakeMKV

MakeMKV نرم افزاری برای تبدیل آسان ویدئوهای شما به فرمت MKV می باشد. فرمت MKV مخفف عبارت Matroska Video است که Matroska به تنهایی یک فرمت نگهدارنده فایل ها به شمار می رود که می تواند تعداد نامحدودی فایل ویدئویی و صوتی را همراه زیرنویس و هرگونه اطلاعات اضافه دیگر در خود (در یک فایل) جای دهد. این روزها بسیاری از فیلم های موجود در اینترنت با فرمت MKV در اختیار کاربران قرار می گیرد، زیرا این فرمت علاوه بر داشتن تمامی فایل ها و اطلاعات مورد نیاز در یک فایل، از حجم بسیار کم و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. اغلب دستگاه های پخش خانگی قادر به پخش فایل های ویدئویی ذخیره شده در این فرمت هستند و نرم افزارهای مختلفی نیز برای مشاهده آنها در سیستم های عامل مختلف در رایانه وجود دارد. در این میان نرم افزارهای نسبتا کمی برای ایجاد این فیلم ها و تبدیل فایل های ویدئویی به این فرمت ساخته شده که یکی از بهترین ها برای انجام این کار، نرم افزار قدرتمند MakeMKV است.

نرم افزار MakeMKV شما را قادر می سازد تا با یک کلیک و بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی دیگر، به راحتی فیلم های موردنظرتان را به فرمت mkv تبدیل کرده و به مشاهده آنها در دستگاه های پخش خود بپردازید. نرم افزار فوق این قابلیت را دارد که قفل دیسک های بلو ری و DVD ها را به سادگی باز کند و امکان تبدیل فیلم های ذخیره شده در آنها را در اختیار شما قرار دهد. MakeMKV هنگام تبدیل فیلم ها تمامی اطلاعات مربوط به هر فیلم اعم از زیرنویس ها، قسمت ها و اطلاعات اضافه همچون زبان ها و … را حفظ می کند و بدون اعمال هیچ گونه تغییر، فیلم تبدیل شده را روی هارد دیسک رایانه شما ذخیره می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MakeMKV:
- خواندن دیسک های دی وی دی و بلو ری
- خواندن دیسک های بلو ری محافظت شده با آخرین نسخه های AACS و BD+
- حفظ تمام قطعات ویدئویی و صوتی، از جمله فایل صوتی HD
- حفظ اطلاعات فصل ها
- حفظ تمام اطلاعات متا (زبان آهنگ، نوع صوتی)
- تبدیل سریع
- تبدیل و رمزگشایی بدون نیاز به هیچ نرم افزار اضافی
- و …

 

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , تبدیل فرمت فیلم وصدا , ,



بازدید : 602
نویسنده : Alireza
 
Any-Video-Converter-Professional

Any Video Converter Professional 3.3.7 نام نرم افزاری است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و فراوانی همچون AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP به یک مبدل فایل های ویدئویی پر طرفدار تبدیل شده است. سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت بالای فایل های ویدوئی خروجی از دو ازویژگی های این نرم افزار است .

این نرم افزار ، قابلیت پشتیبانی از فرمت های رایج و قابل استفاده در دستگاه های مختلف همانند iPod, iPhone, Zune, Mobiles ,PSP را نیز داراست و به شما این امکان را می دهد تا فایل ویدوئی خود را با هر حجم و فرمتی به فایل تصویری با فرمت مورد نظر برای پخش در دستگاه های مختلف تبدیل نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.نرم افزار Any Video Converter Pro دارای محیطی کاربر پسند و آسان می باشد که به طور حرفه ای تمامی ابزار لازم برای استفاده کاربران فراهم شده است و شما را قادر می سازد تا در طی چند ثانیه تبدیل فایل ها را آغاز نمایید. همچنین با این نرم افزار می توانید فایل های های یوتیوب را دانلود نموده و فرمت FLV را به فرمت هایی نظیر : MOV, MP4, RM, RMVB, DivX, ASF, VOB, 3GP, WMV, MPEG, AVI to iPhone movies تبدیل نمایید .
طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار (در پوشه dll) کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.


 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , تبدیل فرمت فیلم وصدا , ,