پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Clean Space - نرم افزار حفاظت از حریم شخصی
نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 1541
نویسنده : Alireza

lean Space 2013.01 برنامه ای است مفید که بواسطه آن شما می توانید سیستم خود را بهینه و از حریم شخصی خود نهایت حفاظت را داشته باشید. با استفاده از این برنامه میتوانید تمام اسرار و فعالیت های خود با کامپیوترتان را پاک کرده تا هیچ کسی نتواند آن ها را بررسی و به آن ها پی ببرد. بوسیله این قابلیت مفید شما تمامی اطلاعات خود را از مرورگر و صفحات بازدید شده به سریع ترین روش پاک سازی کرده و از اسرار خود محافظت نمایید.

آیا برای شما هم اتفاق افتاده که به صورت اتفاقی شخصی از کامپیوتر شما استفاده کرده و اطلاعات شخصی شما را مشاهده کند؟ (مانند صفحات وب بازدید شده، عکس ها، تصاویر و فایل های ویدئویی باز شده و استفاده شده توسط شما). ما این نرم افزار قدرتمند و مفید را به شما معرفی میکنیم تا در محیطی سالم و به دور از مزاحمت به انجام کارهایتان بدون نگرانی بابت سوء استفاده از آن ها بپردازید و به وسیله این نرم افزار تمامی رد پاهای خود را در کامپیوتر پاک نمایید.

همچنین اگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود هستید که بر روی کامپیوتر ذخیره شده است این برنامه این قابلیت را برای شما فراهم می آورد تا کپی کاملی از اطلاعات داشته باشید تا بعدا به آن ها دسترسی یابید و بصورت آنلاین و یا آفلاین از آن ها استفاده نمایید. اگر شما می خواهید از حریم شخصی خود محافظت نمایید این برنامه مورد نیاز شماست، این برنامه برای پاک کردن تاریخچه مرورگر کاربر و کوکی ها و فایل های موقت بر روی مرورگر و خطاهای آن پس از دانلود طراحی شده است. با استفاده از این برنامه شما میتوانید مطمئن باشید که هیچ اطلاعاتی به اشتباه از کامپیوتر شما پاک نخواهد شد. شما میتوانید برای برنامه مشخص کنید که چه فایل هایی در چه زمانی پاک شود و به این نرم افزار برنامه ای برای پاک کردن اتوماتیک هر آنچه که میخواهید بدهید.

Clean Space

دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: رمز گزاری محافظت/امنیت , ,



دانلود نرم افزار SecurityCam 1.5.0.0
نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 1371
نویسنده : Alireza

SecurityCam 1.5.0.0 نرم افزار تبدیل وب کم به دوربین مدار بسته و کنترل از راه دور و یک برنامه مانیتورینگ و تشخیص حرکت است که با دوربین های وب کم متصل به کامپیوتر به کاربران امکان نظارت مکان ها از راه دور را می دهد. این نرم افزار در بخش System Tray قرار می گیرد و منتظر هر گونه حرکت در مقابل دوربین می شود. وقتی حرکتی تشخیص داده شد SecurityCam شروع به فیلم برداری کرده یا بر اساس تنظیمات شما اقدام به تهیه عکس می کند. همچنین شما می توانید طبق میل خودتان عملکردهای دیگری مانند اجرای زنگ هشدار در حین تشخیص حرکت را به آن اضافه نمایید. بدین ترتیب می توانید کامپیوتر خود را به یک سیستم ویدئویی امنیتی تبدیل کنید. شما با نصب SecurityCam می توانید از حریم شخصی خود به خوبی محافظت کنید.

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده بوده و شما به هیچ گونه ابزار حرفه ای نیاز نخواهید داشت. بعد از اینکه دوربین را روی سیستم خود نصب کردید با اجرای نرم افزار می توانید کار را آغاز کنید. SecurityCam بسیار دقیق عمل کرده و در لحظه مناسب عکس مورد نظر را تهیه می کند. بخش Special Viewer ابزاری است که شما می توانید تمام تصاویر ضبط شده و عکس های گرفته شده را فریم به فریم مشاهده کنید. قابلیت اطلاع رسانی از هر نوع حرکت از طریق ایمیل و پیام متنی از ویژگی های مهم آن می باشد تا شما بتوانید از راه دور نیز از وضعیت امنیت حریم شخصی خود مطلع شوید. منوی تنظیمات نرم افزار کاملا مخفی طراحی شده تا کسی نتواند به سادگی آنها را تغییر دهید.

SecurityCam 1.5.0.0

ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: امنیت , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



ترفند پی بردن به اطلاعات BIOS از طریق رجیستری
نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 1365
نویسنده : Alireza

BIOS 

گاهی ممکن است نیازمند اطلاعاتی پیرامون

BIOS سیستم باشید. بدین منظور می‌توان پیش از ورود به محیط سیستم عامل با فشردن کلید F8 وارد تنظیمات BIOS کامپیوتر شد و اطلاعات مورد نیاز را مشاهده کرد (البته کلید ورودی در مادربوردهای مختلف ممکن است متفاوت باشد). اما حتماً برای‌تان جالب است بدانید که اطلاعاتی نظیر نسخه BIOS، تاریخ به‌روزرسانی آن، سازنده مادربورد و... از طریق رجیستری ویندوز نیز قابل مشاهده است. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی مشاهده‌ی اطلاعات BIOS از طریق رجیستری ویندوز بپردازیم.

بدین منظور:

ابتدا کلیدهای ترکیبی

Win+R را فشار دهید تا پنجره‌ی Run باز شود.

در

Run عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید.

اکنون در پنجره‌ی رجیستری ویندوز ابتدا به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DESCRIPTION\System

اکنون با مشاهده‌ی قسمت سمت راست پنجره می‌توانید اطلاعاتی نظیر نسخه‌ی

BIOS و تاریخ به‌ روزرسانی آن را مشاهده کنید.

همچنین با مراجعه به مسیر زیر:

HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DESCRIPTION\System\Bios

می‌توانید اطلاعات دیگری در خصوص

BIOS مشاهده کنید.

:: موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر , ,



دانلود بازی جاوا Sky War 1943
نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 1149
نویسنده : Alireza

بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ۱۹۴۳

Sky War که شما باید با استفاده از هواپیمای در اختیار شما در جنگ جهانی دوم تیر اندازی نموده و دشمنان خود را حذف نمایید . در لحظات بحرانی و سخت باید بهترین سرعت عمل را داشته باشید . این بازی با فرمت جاوا برای گوشی های دارای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل عرضه شده است .

Sky War 1943


:: موضوعات مرتبط: بازی جاوا , ,



دانلود Smart Screen Off PRO - مدیریت LCD آندروید
نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 549
نویسنده : Alireza

توسط نرم افزار

Smart Screen Off PRO که امروز به معرفی آن می پردازیم یک قابلیت بسیار کاربردی و فوق العاده را می توانید به گوشی آندرویدی خود اضافه کنید. اگر شما هم از کیف های لپ تاپی برای گوشی خود استفاده می کنید نصب برنامه Smart Screen Off PRO را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار به کمک سنسور مجاورت گوشی شما قادر است به طور اتوماتیک نور صفحه نمایش گوشی شما را خاموش و روشن کند.

یعنی کافیست گوشی خود را در یک کیف لپتاپی قرار دهید و کیف را ببنید و به محض اینکه کیف گوشی شما بسته شد

Smart Screen Off PRO به طور اتوماتیک نور LCD گوشی شما را خاموش می کند و این یعنی نهایت صرفه جویی در مصرف باطری ! این نرم افزار کاربردی را می توانید از سایت brz دریافت نمایید.

دانلود ادامه مطلبSmart Screen Off PRO


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,