پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی نفوذی و کم حجم Intrusion 2 v1.0 Full
نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1398
بازدید : 730
نویسنده : Alireza

Intrusion-2.jpg

Intrusion 2 یک بازی کم حجم و اکشن برای Pc می باشد که به تازگی منتشر شده است . این بازی شما را به یک دنیای دوبعدی و زیبا می برد ، در جایی که شاهد محیط های تخیلی خواهید بود . سیاره توسط شرکت hostile اشغال شده است که این شرکت در زمینه تحقیق در مورد سلاح های نظامی ممنوع فعالیت دارد . وظیفه شما نابود سازی این شرکت می باشد . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید ادامه مطلب دانلود کنید .

Intrusion-2-smal-S1.jpgIntrusion-2-smal-S1.jpg


:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , ,



بازی استراتژیکی و زیبا و کم حجم Tiny Troopers
نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1398
بازدید : 610
نویسنده : Alireza

Tiny-Troopers.jpg

Tiny Troopers یک بازی اکشن و استراتژیکی می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است . در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید . ۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . برای مشاهده تصاویری از این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .        دانلود ادامه مطلبببببببببببببببب


:: موضوعات مرتبط: بازی استراتژی , ,



دانلود بازی کامپیوتر هیتمن Hitman 4 Blood Money
نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1398
بازدید : 11124
نویسنده : Alireza

hitman

یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی هایhitman است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه hitman در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.hitmanتوسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها hitmanمنتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری hitmanبسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.

 

سیستم مورد نیاز:

ویندوز ® ۲۰۰۰/XP (ویندوز ۹۵/۹۸/ME/NT پشتیبانی نمیشود)


پنتیوم ۴ ۱٫۵Ghz Athlon ایکس پی و یا معادل


۵۱۲MB حافظه


۱۰۰ ٪ DirectX 9.0c کارت گرافیک سازگار است که پشتیبانی از سخت افزار TnL و سایه زن پیکسل ۲٫۰ (جیفورس فارکس / Radeon 9500 یا بالاتر)


۱۰۰ ٪ DirectX 9.0c سازگار با کارت صدا


۵٫۰GB فضای دیسک آزاد


۱۰۰ ٪ ویندوز ۲۰۰۰/XP سازگار با ماوس و صفحه کلید (Gamepads و کنترل پشتیبانی نمی شوند)                                ادامه مطلببببببببببببببببببب دانلود کنید



:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , ,



بازی اکشن و فوق العاده زیبای Total Overdose
نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1398
بازدید : 505
نویسنده : Alireza

Total-Overdose.jpg

مطمئنا تصویر کاور بازی که مشاهده می‌کنید شما را نیز جلب خود کرده است. بازی کامپیوتر Total Overdose آنقدر زیبا و جذاب طراحی شده است که هر گیمری را به خود جلب می‌کند و انصافا بازی رایانه ای توتال اوردوس یکی از بازیهای پرطرفدار در سبک اکشن می‌باشد. موسیقی های بکار رفته شده در این بازی که اغلب آنها موسیقی مکزیکی است بر جذابیت بازی افزوده است بطوری که این موزیک ها حال و هوای بازی را دگرگون می‌کند.

داستان بازی از یکی از جنگل‌های آمریکای جنوبی شروع می‌شود که شما باید با کشتن دشمنان سوار بر هواپیما شده و نهایتا از آن منطقه به ایالت مکزیکو خواهید رفت. بیشتر اتفاقات بازی در کشور مکزیک رخ می‌دهد. در این بازی شما هر کس را می‌بینید باید بکشید البته به جز گاهی اوقات که شما را فرد یا افرادی همراهی می‌کنند. یکی دیگر از نقاط قوت بازی که خیلی به چشم می‌اید حرکات آهسته دوربین و تیراندازی‌هاست که بسیار عالی طراحی شده اند.

در پایان اگر از دوستداران بازی های اکشن هستید پیشنهاد می‌کنم این بازی بینظیر را از دست ندهید. ضمنا حجم بازی بیش از ۱۵۰۰ مگابایت است که ما با فشرده سازی حجم بازی را به ۴۶۷ مگابایت تقلیل داده ایم.

دانلود بازی در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , ,



دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC
نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1398
بازدید : 599
نویسنده : Alireza

 

Euro-Truck-Simulator-2.jpg

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

Euro-Truck-Simulator-2-S1-s.jpgEuro-Truck-Simulator-2-S2-s.jpg

 

 فایل های Update در پوشه اپدیت را نصب کنید و بازی را با استفاده از فایروال بلوک نمایید . در صورت خواستن سریال ، کد ۷KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ را وارد کنید .

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از.brz دریافت کنید هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

ادامه مطلب دانلود کنید

:: موضوعات مرتبط: بازی های ماجرا جویی , ,