پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجموعه چیت، رمز، و کد تقلب برای بازی ها - CheMax 13.9
نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1398
بازدید : 422
نویسنده : Alireza

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هم تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

نرم افزار CheMax حاوی کدهای رمز و تقلب برای بیش از 6 هزار بازی مختلف است. کدهایی که میتواند مراحل را برای شما باز کند، شما را نسوز (God Mode) کند، اسلحه هایی با خشاب بی نهایت به شما بدهد، شما را نامرئی کند، و ...



 

 

کافی است تا اسم بازی مورد نظر خود را در لیست بازی های این نرم افزار جستجو کنید. اگر بازی مورد نظر در این نرم افزار قرار داشت آن را انتخاب کنید تا لیست کدهای تقلب (Cheat Code) برای آن بازی را مشاهده کنید.

 

نرم افزار CheMax آنقدر محبوب است که در طول مدت کوتاهی 13 نسخه اصلی و بیش از 70 نسخه آپدیت ارائه کرده است. و تقریبا ماهی یک بار هم با لیست کدهای تقلب برای بازی های جدید به روز میشود.

 

 

نسخه جدید نرم افزار مجموعه کدهای تقلب بازی ها، یعنی CheMax 13.9 را دانلود کنید:

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 16.5 مگابایت




بازدید : 551
نویسنده : Alireza

 

 

 

با ارائه انواع سیستم های مدیریت محتوای سایت (CMS) که بسیاری از آنها نیز رایگان و متن باز (Open Source) هستند، دیگر نیازی نیست که هزینه هنگفتی برای طراحی سایت خود بپردازید. فقط کافی است تا کمی با کار طراحی سایت آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک سایت حرفه ای را با کمک یکی از این سی.ام.اس ها ایجاد کنید.

 

یکی از این CMS های رایگان، سیستم مدیریت محتوای دروپال میباشد.

 

در بین مدیران سایت های فارسی، سیستم Drupal بعد از WordPress و PhpNuke جزو پرطرفدار ترین سیستم های مدیریت وب سایت است. در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه دروپال فارسی و انگلیسی را دانلود کنید.



 

 

دانلود ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: طراحی و مدیریت سایت , ,



بازدید : 493
نویسنده : Alireza

 

با توجه به هزینه بالای اینترنت و خرید ترافیک اضافه، مدیریت پهنای باند و محافظت از مصرف اینترنت کاملا ضروری است.

 

برخی از نرم افزارها بدون اجازه شما به اینترنت وصل میشوند تا خود را آپدیت کنند و یا اطلاعاتی را برای شرکت تولید کننده ارسال نمایند. گاهی اوقات نیز نرم افزار مخربی روی کامپیوتر شما نصب شده و به صورت غیر قانونی اطلاعاتی را با اینترنت رد و بدل میکند.

 

توسط نرم افزار Cucusoft Net Guard میتوانید به طور دقیق از مصرف اینترنت خود محافظت کنید. با کمک این نرم افزار دیگر هیچ برنامه ای بدون کسب اجازه نمیتواند از اینترنت گرانبهای شما استفاده کند.

 

همچنین اگر سرویس اینترنت شما دارای محدودیت دانلود است، توسط نرم افزار Cucusoft Net Guard میتوانید میزان دانلود و آپلود خود را کنترل و مدیریت نمایید تا در آخر ماه مجبور به خرید ترافیک اضافه نباشید.



 

 

 

این نرم افزار گزارشات کاملی از میزان مصرف هر برنامه و همچنین مقدار مصرف اینترنت روزانه، هفتگی، و ماهانه در اختیار شما قرار میدهد. به این ترتیب میتوانید کنترل کاملی بر مصرف اینترنت خود داشته باشید. و جلوی وصل شدن غیر مجاز برخی نرم افزارها به اینترنت را بگیرید.

 

مثلا فلش پلیر و جاوا علاقه زیادی به آپدیت شدن دارند و تقریبا هر هفته میزان زیادی از اینترنت شما را برای آپدیت کردن خود مصرف میکنند. برخی از نرم افزارها مثل IDM نیز ممکن است با آپدیت شدن از کار بیفتند. به این ترتیب میتوانید جلوی اتصال اینن نرم افزارها به اینترنت را بگیرید تا علاوه بر صرفه جویی در اینترنت، از مشکلات بعدی نیز جلوگیری کنید. ادامه مطلب دانلود کنید


 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 493
نویسنده : Alireza

 

 

 

توسط نسخه

JBed

  که به فنجان قهوه هم مشهور هست قادر خواهید بود تمامی برنامه ها و بازی ها با فرمت جاوا و یا همان Jar را بر روی گوشی آندرویدی خود اجرا کنید .

 

این نسخه از نرم افزار طبق گفته سازنده خود فقط بر روی نسخه 2.3 از آندروید به طور صحیح و بدون مشکل کار می کند.

 

راهنمای استفاده از نرم افزار: پس از ورود به نرم افزار ، کلید منو ( Menu ) گوشی آندرویدی خود را بزنید و گزینه SDcard را انتخاب نمایید . برنامه شروع به گشت و گزار در بین فایل های jar می کند بعد از جستجو برنامه مورد نظر را نصب کرده و اجرا کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,



رفع مشکل برنامه‌های جاوا در سیستم عامل سیمبین
نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1398
بازدید : 563
نویسنده : Alireza

اگر شما هم جزو کاربران سیستم‌عامل سیمبین هستید حتما بارها با این ادعا مواجه شده‌اید که گوشی‌های دارای سیستم‌عامل سیمبین توانایی اجرای کلیه نرم‌افزارهای سیستم‌عامل جاوا را هم دارند، البته این ادعای درستی است و اگر هم مشکلی با جاوا دارید با نصب این نرم افزار می توانید از جاوا در گوشی سیمبینی خوداستفاده کنید.

 

با نصب برنامه مکمل

java runtime

بدون هیچ مشکلی اقدام به نصب و اجرای هر چه بهتر و راحت‌تر بازی‌ها و نرم‌افزارهای جاوا کنید. سایت رسمی نوکیا نسخه جدید این ابزار را برای گوشی های سیمبیان ورژن ۵ ارائه کرده است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیمبین , ,