پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 421
نویسنده : Alireza

blueshoot

 نرم افزاری جدید و فوق العاده کاربردی می باشد که برای گوشی های موبایل منتشر شده است.به وسیله ی این نرم افزار که کاملا بصورت رایگان از سوی سایت سازنده ی آن منتشر شده است می توانید با بلوتوث خود به گوشی های دیگری که بلوتوث آنها روشن است پیام ارسال کنید.مزیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ارائه شده دارد عدم نیاز به نصب بودن آن در گوشی یا گوشی هایی که قصد ارسال پیام به آنها را دارید می باشد.
نرم افزار Blueshoot که نسخه ی ۱٫۰ یا درواقع اولین نسخه ی آن به تازگی منتشر شده است با فرمت جاوا ارائه شده و می توانید آن را بر روی تمامی گوشی های موبایل بلوتوث داری که از پلنتفرم JAVA پشتیبانی می کنند نصب کنید.برای دانلود این نرم افزار کاربردی می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 

    حجم فايل : 300 کیلو بایت
    رمز :www.apdownload.com

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار جاوا , ,



بازدید : 407
نویسنده : Alireza

opera-mini_6.5[www.APdownload.com].jpg

این بار سایت BRZ نسخه جدید محبوبترین مرورگر موبایل را برای کاربران عزیز APdownload قرار داده است. نسخه جدید ۶ دارای ویژگی های بهتری نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد که می توان به افزایش سرعت پردازش صفحات سایت ها به عنوان مهمترین ویژگی اشاره کرد. این نسخه بر روی اکثر گوشی های موبایل قدیمی قابل نصب می باشد.

یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار موبایل:
- پوسته های جدید و متنوع
بهبود زوم و دکمه های حرکت
- پشتیبانی کامل از یوتیوب و مشاهده ویدیو بر روی مدیا پلیر موبایل
- امکان باز کردن لینک جدید در پس زمینه
- پشتیبانی بهبود یافته از گوشی های لمسی
- پشتیبانی بهبود یافته از فونت های آسیایی از جمله فارسی
- بهینه سازی رابط کاربری برای تبلت
- و …

 

    حجم فايل : 300 کیلو بایت
    رمز :www.apdownload.com

:: موضوعات مرتبط: مرورگراینترنت , ,



دانلود Fully Glass Theme تم شیشه ای ویندوز سون
نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1398
بازدید : 2405
نویسنده : Alireza

null

در پست امروزتم بسیار زیبای Fully Glass Theme ،مخصوص ویندوز سون را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم.بعد از نصب این تم با گرافیک و کیفیت بالا،تمامی پنجره های ویندوز به صورت شیشه ای در خواهند آمد.
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
این تم هیچ گونه مشکلی در نصب ندارد.

 
 

    حجم فايل : 13 مگابایت
    رمز :www.apdownload.com

:: موضوعات مرتبط: گالری گرافیک و پلاگین , تم و پوسته , ,



بازدید : 527
نویسنده : Alireza

Mortal Kombat M.U.G.E.N - کمبات بدون شک یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های سبک فایتر می باشد که دارای علاقه مندان زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران است . شخصیت های این بازی هر یک دارای خصوصیات منحصر بفردی هستند که به بازی هیجان می بخشند .برای شما کاربران این بازی زیبا و قایل اجرا برروی PC را آماده ی دانلود کرده ایم که در ادامه ی مطلب با حجمی کم قابل دریافت است و نیازی به نصب ندارد .

 ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , ,



بازدید : 467
نویسنده : Alireza

pepsiman[www.APdownload.com.jpg

پس از اینکه با قرار دادن بازی های قدیمی نظیر Mostwanted و GTA4 شاهد استقبال بی نظیر کاربران بودیم تصمیم گرفتیم تا از این پس بازی های قدیمی که خاطرات بسیاری را برای همه ی ما به جای گذاشته اند به طور مجدد منتشر کنیم . Pepsiman یکی از بازیهای بسیار جذابی می باشد که برای Play Station طراحی گردیده که در آن شما به عنوان پپسی من ، می بایست مراحل مختلفی را که در پیش رو دارید با موفقیت به پایان رسانیده و رکورد های خوبی را از خود بر جای بگذارید . با توجه به اینکه این بازی برای پلی استیشن طراحی شده است با انجام تغییراتی ، آن را برای استفاده در کامپیوتر آماده نموده ایم و با استفاده از کیبورد کامپیوتر می توانید بازی را کنترل کنید . این نسخه به صورت پرتابل بوده نیازی به نصب ندارد .

 
 


:: موضوعات مرتبط: بازی های ماجرا جویی , ,