دانلود نرم افزار قفل درایو های کامپیوتر - 1st Disk Drive Protector 3.8
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 554
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

میخواهید جلوی ورود و خروج اطلاعات از کامپیوتر خود را بگیرید ؟ نرم افزار 1st Disk Drive Protector را امتحان کنید.

 

نرم افزار 1st Disk Drive Protector یک نرم افزار امنیتی کامل برای قفل کردن درایو های کامپیوتر است. این نرم افزار میتواند درایو های فلاپی، CD/DVD/Blu-Ray و همچنین پورت های USB را قفل کند. توانایی قفل گذاری و ایجاد محدودیت بر روی درایو های تحت شبکه، از دیگر قابلیت های این برنامه است.



اما توانایی های نرم افزار 1st Disk Drive Protector به همینجا ختم نمیشود. این برنامه امکان پسورد گذاری بر روی برنامه های نصب شده در سیستم را نیز دارد. به این ترتیب فقط افرادی که رمز عبور را بدانند میتوانند برنامه های مورد نظر را اجرا کنند.

 

نرم افزار 1st Disk Drive Protector علاوه بر قفل کردن درایو های سخت افزاری، امکان قفل گذاری بر روی درایو های هارد دیسک را نیز دارد. همچنین میتواند درایو مورد نظر شما را مخفی کند تا سایر کاربران نتوانند آن را ببینند.

 

 

جدیدترین نسخه از این نرم افزار قفل گذاری درایو های کامپیوتر، یعنی 1st Disk Drive Protector 3.8 را به صورت رایگان دانلود کنید:

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 1 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: دیسک , قفل گذاری ومحافظت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: