نرم افزار ویرایش منوی بوت ویندوز - EasyBCD 2.2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 440
نویسنده : Alireza


 

 

 

در صورت نصب بیش از یک ویندوز در یک کامپیوتر، منویی در ابتدای روشن کردن کامپیوتر ظاهر میشود که به شما این امکان را میدهد تا از بین ویندوز های نصب شده یکی را انتخاب کنید تا راه اندازی شود.

 

اگر در کار با ویندوز XP حرفه ای بوده باشید، حتما میدانید که از طریق System Properties و بخش Advanced امکان ویرایش این منو وجود داشت. همچنین یک فایل به اسم boot.ini در درایو C ذخیره میشد که با ویرایش آن میتوانستید این منوی بوت را شخصی کنید. مثلا متن حاوی اسم سیستم عامل ها را تغییر دهید و یا زمان انتظار برای انتخاب سیستم عامل را کم و زیاد کنید. و یا ترتیب قرار گیری آنها در منوی بوت را تغییر دهید.

 

برای کاربران عادی، ویرایش این منو کمی سخت است. همچنین در ویندوز 7 این قابلیت بسیار محدود است و امکان ایجاد تغییرات را به کاربر نمیدهد.

 

اما توسط نرم افزار EasyBCD میتوانید هم در ویندوز XP و هم در ویندوز 7 این منوی بوت را به راحتی ویرایش کنید. نسخه جدید این نرم افزار هفته گذشته منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از brz دریافت کنید.



 

این نرم افزار تنها برای کاربرانی مفید است که بیش از یک سیستم عامل روی کامپیوتر خود دارند و میخواهند نحوه بوت شدن آنها را مدیریت کنند.

 

 

نسخه جدید نرم افزار مدیریت بوت ویندوز، EasyBCD 2.2 را دانلود کنید:

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 1.8 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , ویندوز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: