نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده RS File Recovery 3.2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 615
نویسنده : Alireza
 
rs-file-recovery

با RS File Recovery می توانید به راحتی فایل ها و اطلاعات پاک شده را بازیابی کنید و با این کار از فایل هایتان برای همیشه نگهداری خواهید کرد. با استفاده از این نرم افزار می توان فایل هایی را که به صورت تصادفی پاک شده و یا فایل هایی که درهنگام فرمت کردن هارد درایوها ، فلش های USB و یا مموری کارت ها پاک می شوند را براحتی بازیابی کرد.

ویژگی های نرم افزار RS File Recovery:
- بازیابی کلیه فایل هایی که بصورت تصادفی پاک شده اند ( بدون در نظر گرفتن نوع فایل): پرونده ها ، عکس ها ، فایل های ZIP ، آهنگ ها و ویدیو ها.
- بازیابی اطلاعاتی که پس از خالی کردن Recycle Bin دوباره به آنها احتیاج پیدا کردیم و یا حتی فایل هایی که برای پاک کردنشان از Shift + Delete استفاده کرده ایم.
- بازیابی اطلاعات پس از فرمت سریع یا فرمت کامل هارد درایو ها (quick and total formatting).
- بازیابی اطلاعات پس از پاک کردن یک درایو از هارد. (deletion of a logical drive).
- RS File Recovery از سیستم های VFAT, FAT16, FAT32 پشتیبانی می کند.
- وقتی شما با کامپیوتر کار می کنید ، برنامه ها فقط از هارد درایو خوانده می شوند و هیچ چیزی ذخیره نمی شود
- RS File recovery به شما اجازه می دهد تا یک کپی از پارتیشن های خود داشته باشید تا در هنگام نیاز بتوانید اطلاعات را بازیابی کنید.
- RS File recovery به شما اجازه خواهد داد که اطلاعات بازیابی شده را در هارد درایو ، سی دی ، دی وی دی ، یک فایل ISO و یا از طریق FTP در داخل سرورتان ذخیره کنید.
- با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های بازیابی شده را مشاهده ، مرتب و دسته بندی کنید تا براحتی قابل دسترس باشند.


 




:: موضوعات مرتبط: امنیت , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: