مبدل فایل های ویدئویی Any Video Converter Professional 3.3.7
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 593
نویسنده : Alireza
 
Any-Video-Converter-Professional

Any Video Converter Professional 3.3.7 نام نرم افزاری است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و فراوانی همچون AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP به یک مبدل فایل های ویدئویی پر طرفدار تبدیل شده است. سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت بالای فایل های ویدوئی خروجی از دو ازویژگی های این نرم افزار است .

این نرم افزار ، قابلیت پشتیبانی از فرمت های رایج و قابل استفاده در دستگاه های مختلف همانند iPod, iPhone, Zune, Mobiles ,PSP را نیز داراست و به شما این امکان را می دهد تا فایل ویدوئی خود را با هر حجم و فرمتی به فایل تصویری با فرمت مورد نظر برای پخش در دستگاه های مختلف تبدیل نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.نرم افزار Any Video Converter Pro دارای محیطی کاربر پسند و آسان می باشد که به طور حرفه ای تمامی ابزار لازم برای استفاده کاربران فراهم شده است و شما را قادر می سازد تا در طی چند ثانیه تبدیل فایل ها را آغاز نمایید. همچنین با این نرم افزار می توانید فایل های های یوتیوب را دانلود نموده و فرمت FLV را به فرمت هایی نظیر : MOV, MP4, RM, RMVB, DivX, ASF, VOB, 3GP, WMV, MPEG, AVI to iPhone movies تبدیل نمایید .
طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار (در پوشه dll) کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.


 




:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , تبدیل فرمت فیلم وصدا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: