نرم افزار مبدل فایل ویدئویی MakeMKV 1.7.6
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار مبدل فایل ویدئویی MakeMKV 1.7.6
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 665
نویسنده : Alireza
 
MakeMKV

MakeMKV نرم افزاری برای تبدیل آسان ویدئوهای شما به فرمت MKV می باشد. فرمت MKV مخفف عبارت Matroska Video است که Matroska به تنهایی یک فرمت نگهدارنده فایل ها به شمار می رود که می تواند تعداد نامحدودی فایل ویدئویی و صوتی را همراه زیرنویس و هرگونه اطلاعات اضافه دیگر در خود (در یک فایل) جای دهد. این روزها بسیاری از فیلم های موجود در اینترنت با فرمت MKV در اختیار کاربران قرار می گیرد، زیرا این فرمت علاوه بر داشتن تمامی فایل ها و اطلاعات مورد نیاز در یک فایل، از حجم بسیار کم و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. اغلب دستگاه های پخش خانگی قادر به پخش فایل های ویدئویی ذخیره شده در این فرمت هستند و نرم افزارهای مختلفی نیز برای مشاهده آنها در سیستم های عامل مختلف در رایانه وجود دارد. در این میان نرم افزارهای نسبتا کمی برای ایجاد این فیلم ها و تبدیل فایل های ویدئویی به این فرمت ساخته شده که یکی از بهترین ها برای انجام این کار، نرم افزار قدرتمند MakeMKV است.

نرم افزار MakeMKV شما را قادر می سازد تا با یک کلیک و بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی دیگر، به راحتی فیلم های موردنظرتان را به فرمت mkv تبدیل کرده و به مشاهده آنها در دستگاه های پخش خود بپردازید. نرم افزار فوق این قابلیت را دارد که قفل دیسک های بلو ری و DVD ها را به سادگی باز کند و امکان تبدیل فیلم های ذخیره شده در آنها را در اختیار شما قرار دهد. MakeMKV هنگام تبدیل فیلم ها تمامی اطلاعات مربوط به هر فیلم اعم از زیرنویس ها، قسمت ها و اطلاعات اضافه همچون زبان ها و … را حفظ می کند و بدون اعمال هیچ گونه تغییر، فیلم تبدیل شده را روی هارد دیسک رایانه شما ذخیره می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MakeMKV:
- خواندن دیسک های دی وی دی و بلو ری
- خواندن دیسک های بلو ری محافظت شده با آخرین نسخه های AACS و BD+
- حفظ تمام قطعات ویدئویی و صوتی، از جمله فایل صوتی HD
- حفظ اطلاعات فصل ها
- حفظ تمام اطلاعات متا (زبان آهنگ، نوع صوتی)
- تبدیل سریع
- تبدیل و رمزگشایی بدون نیاز به هیچ نرم افزار اضافی
- و …

 

 




:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , تبدیل فرمت فیلم وصدا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: