نرم افزار دسترسی سریع به کتابخانه گوگل - GooReader 4
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 307
نویسنده : Alireza


 

 

 

 

یکی از سرویس های مفید گوگل، سرویس کتابخانه آنلاین آن است. که حاوی میلیون ها جلد کتاب الکترونیکی میباشد. دسترسی به این کتابخانه از طریق سایت گوگل و به صورت آنلاین امکان پذیر است.

 

اما نرم افزارهایی مثل GooReader به شما کمک میکنند تا از بین کتاب های موجود در کتابخانه عظیم گوگل، کتاب مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. این نرم افزار قابلیت جستجو در بین عناوین و متن کتاب ها را دارد. بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظر خود میتوانید آن را دانلود کرده و یا در نرم افزار اضافه کنید تا در دفعات بعدی به سرعت بتوانید به سراغ آن بروید.



 

 

 

نرم افزار GooReader علاوه بر اینکه امکان جستجو در بین کتابخانه گوگل را دارد، یک برنامه مدیریت و مطالعه کتاب های الکترونیکی نیز هست. یعنی شما میتوانید کتاب های PDF خود را در آن وارد کرده و شبیه به یک کتابخانه واقعی آنها را مرتب کنید. و توسط همین نرم افزار آنها را باز کرده و مطالعه نمایید.

 

 

جدیدترین نسخه این نرم افزار، یعنی GooReader 4 را ازbrz دانلود کنید:

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 7 مگابایت

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: