این آیفون 4 اس 9.4 میلیون دلار ارزش دارد (+عکس)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
این آیفون 4 اس 9.4 میلیون دلار ارزش دارد (+عکس)
نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 379
نویسنده : Alireza

 

افراد ثروتمند و میلیونر معمولا هزینه های گزافی را برای یک وسیله خاص می‌پردازند تا خود را متمایز از عام بدانند و خود را خاص جلوه دهند و برخی شرکت‌ها در زمینه ساخت وسایل لوکس برای این قشر خاص فعالیت می‌نمایند . این شرکت‌ها در انتخاب گجتی که قرار است نسخه لوکس آن را بسازند دقت لازم را دارند تا از سویی دارای امکانات و ویژگی‌های خوبی باشد و از سویی مورد قبول و پسند این افراد واقع شود. محصولات اپل یکی از بهترین گزینه‌هایی است که به دلیل خوش ساختی و محبوبیت برای لوکس شدن انتخاب می‌شوند. .

نسخه لوکس آیفون 4 اس که کالایی بسیار تجملاتی است و شاید تعداد انگشت شماری قدرت خرید آن را داشته باشند.در ساخت این گوشی هوشمند،زیبا و البته گران قیمت از 500 قطعه الماس و طلای با عیار بالا استفاده شده است.برای تزیین دور تا دور این آیفون از الماس استفاده شده و لوگوی زیبای آن به 52 قطعه الماس مزین شده است . قیمت این گوشی لوکس 9.4میلیون دلار می‌باشد و تنها دو دستگاه از آن ساخته شده است تا تنها دو نفر لذت داشتن این گوشی لوکس را تجربه نمایند.




:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها ! , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: