نرم افزار بهینه سازی و مدیریت بوت ویندوز 8 - NanWick Switch Boot
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1621
نویسنده : Alireza

 

یکی از تغییرات مهم ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 ، تغییر سیستم مدیریت بوت (راه اندازی ویندوز) است. در ویندوزهای XP و 7 اگر بیش از یک ویندوز در کامپیوتر خود داشتید، هنگام روشن کردن کامپیوتر با صفحه سیاهی مواجه میشدید که امکان انتخاب سیستم عامل را برای شما فراهم میکرد. اما در ویندوز 8 دیگر خبری از آن صفحه مشکی ساده نیست و همه چیز کاملا تغییر کرده است.

 

هرچند این تغییرات برای راحتی کاربر و افزایش امکانات بوت ویندوز 8 میباشد، اما شاید دوست داشته باشید به همان منوی ساده برگردید.

 

اگر شما علاوه بر ویندوز 8 یک ویندوز دیگر هم روی کامپیوتر خود دارید و از منوی مدیریت بوت ویندوز 8 راضی نیستید، نرم افزار NanWick Switch Boot در خدمت شماست و میتواند منوی بوت قدیمی ویندوز را جایگزین منوی بوت جدید کند.



 

 

منوی بوت جدید ویندوز 8 علاوه بر امکان انتخاب سیستم عامل، امکانات دیگری نیز در اختیار کاربر قرار میدهد. مثل امکان تعمیر ویندوز، دسترسی به خط فرمان (Command Line) و بسیاری امکانات دیگر.

(برای آشنایی بیشتر با منوی بوت و امکانات جدید ویندوز 8، میتوانید به بخش مراجعه کنید)

 

با این حال اگر به هر دلیل از امکانات جدید منوی بوت ویندوز 8 راضی نیستید، نرم افزار NanWick Switch Boot همان منوی قدیمی که در ویندوز 7 وجود داشت را برای شما بازگردانی میکند.

 

 

نرم افزار NanWick Switch Boot را میتوانید به صورت رایگان از brz دریافت کنید:

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 387 کیلوبایت

 

توجه: این نرم افزار تنها بر روی ویندوز 8 قابل استفاده است. بنابر این اگر علاوه بر ویندوز 8 ، سیستم عامل های دیگری نیز دارید، این نرم افزار را باید در ویندوز 8 اجرا کنید.

بعد از اجرای نرم افزار، با انتخاب گزینه Standard ، منوی بوت ویندوز به حالت قدیمی ویندوز 7 تغییر خواهد کرد و این را با ریستارت کردن ویندوز خواهید دید. اگر خواستید دوباره منوی بوت جدید ویندوز 8 را داشته باشید، در همین نرم افزار گزینه Metro را انتخاب کنید.



:: موضوعات مرتبط: بهینه سازی ویندوز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: