دیوار آتشی بسیار قدرتمند به نام Outpost Firewall Pro v7.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 460
نویسنده : Alireza

 

داشتن یک دیوارآتش خوب امروزه می تواند درصد بالایی از فایل های مخرب را از بین برده و در مقابل حملات مختلفی که به یک سیستم رایانه ای می شود مقاومت کند. Firewall ها که امروزه بیشتر بسته های امنیتی حداقل یکی از آن ها را با خود به همراه دارند جز اصلی ترین موارد امنیتی هستند که در سیستم به آن ها اهمیت داده می شود به طوری که اگر دقت کنیم از قدیمی ترین ویندوزها حداقل نام Firewall وجود داشته حتی اگر آنقدر قدرت مقابله با حملات مختلف را نداشته است.
Outpost Firewall Pro نام بسته امنیتی است که به کاربران امنیت را از طریق فایروال یا همان دیوار آتش هدیه می دهد. این دیوارآتش قدرتمند که به صورت کاملا حرفه ای طراحی و پیاده سازی شده دائما در حال چک کردن سیستم و ارتباطاتی است که با بیرون از رایانه به شکل های مختلف نظیر اینترنت و یا شبکه صورت می گیرد و به واسطه همین چک کردن مداوم هرگونه حمله ای را تشخیص خواهد داد و برای مقابله با آن هم اقدام سریع خواهد نمود.
استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در این نرم افزار به وضوح به چشم می خورد چرا که شرکت سازنده یعنی Agnitum در نسخه ی جدید از تکنولوژی بسیار قدرتمند و البته جدیدی به نام IDS یا همان Intrusion Detection System استفاده کرده که تمامی ورودی ها و خروجی ها در ارتباطات را به صورت کامل چک و هرگونه اطلاعات مزاحمی که کشف شود را به سرعت حذف و نابود خواهد ساخت. مبارزه با انواع فایل های مخربی که ممکن است به همراه ایمیل ها برای کاربران به منظور اهداف مختلف ارسال شوند بخش دیگری از قابلیت هایی است که در نرم افزار Outpost Firewall Pro تعریف شده است. این نسخه از نرم افزار جز قدرتمندترین دیوارآتش هایی است که در دنیای مجازی نرم افزارها وجود دارد پس شما که به امنیت اطلاعات خود اهمیت زیادی می دهید می توانید هفتمین نسخه از این ابزار را دریافت کرده و با خیالی آسوده به کار با رایانه خود بپردازید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Outpost Firewall Pro v7.0 :
- چک کردن تمامی ورودی ها و خروجی ها اینترنتی
- چک کردن انواع فایل های ضمیمه شده در ایمیل ها
- امکان قرار دادن پسورد برای فایروال به منظور عدم دسترسی دیگران به تنظیمات
- امنیت بسیار بالا به واسطه استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
- آبدیت های سریع و مفید برای شناسایی انواع حملات به سیستم
- کنترل مداوم ترافیک شبکه و اینترنت و میزات اطلاعات رد و بدل شده
- جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزاری بدون اطلاع کاربر
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- مخفی نمودن هویت کاربر در اینترنت
- امنیت بالا برای ارتباطات نرم افزار و محافظت از نرم افزارهایی که با اینترنت در ارتباط هستند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود رایگان نرم افزار -  28.18 مگابایت

 

 

پسورد فایل زیپ :

www.asandownload.com


 



:: موضوعات مرتبط: امنیت , فایروال /دیواراتش , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: