محافظت از كلمه عبور خود با برنامه Password Depot v5.2.5
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 516
نویسنده : Alireza























اگر به دنبال آن هستید كه رمزهای عبور خوتان را با امنیت بیشتر كنترل كنید و انها را بصورت یكجا و با بالاترین امنیت از دست loggerها و جاسوس افزارها حفظ كنید ما به شما استفاده از نرم افزار Password Depot را پیشنهاد می كنیم. این برنامه همانند یك انبار است اما انباری كه در آن رمز عبورها و اطلاعات شخصی و مهم خوتان را انبار می كنید. آیا تا به حال به این فكر كرده اید كه اگر loggerها و جاسوس افزارها به سیستم شما نفوذ كنند و سیستم شما به وجود آنها آلوده شود چه خطرات بزرگی ممكن است شما و اطلاعات و رمزهای عبورتان را تهدید كند؟ برنامه Password Depot  با یك محیط بسیار ساده و امن و كاربرپسند به شما كمك می كند تا تمام این افكار و ترسها را از خودتان دور كنید و حتی اگر جاسوس افزارها نیز به سیستم شما نفوذ كردند از در امان بودن اطلاعات شخصی و رمزهای عبورتان مطمئن باشید. علاوه بر اینها برنامه Password Depot  لیست رمزهای عبور شما را با الگوریتم Rijndael 256 كه هنوز در uncracked و مطابق با استانداردهای فعلی، امن ترین روش رمزنگاری اطلاعات در كامپیوتر است حفاظت می كند.
شما میتوانید فایل حاوی رمزهای عبور خودتان را در هر محلی كه بخواهید قرار دهید.
- بر روی سیستم محلی خودتان كه میتواند در منزل یا در فروشگاهتان باشد.
- در كارت حافظه كه به این ترتیب شما همیشه كلمه عبورتان را در دست دارید.
- در اینترنت كه در این حالت شما می توانید در هر زمان و  مكانی به آن دسترسی داشته باشید.
- در شبكه خودتان كه در این حالت با قرار دادن برنامه Password Depot بر روی شبكه محلی می توانید با سایر كاربران آنها را در دسترس داشته باشید.
استفاده از توابع متعدد جدید و بهبود جزئیات برای مدیریت كلمات عبور شما و استفاده بیش از 100000 كاربر در سراسر جهان از این برنامه یك دلیل مهم برای استفاده از این برنامه است.این نرم افزار ایجاد امنیت می كند و به شما و كاركردنتان آزادی بیشتری می دهد. این برنامه رمزهای عبور شما را در برنامه به رسمیت می شناسد و به هنگام وارد شدن به سایت مورد نظر به منظور وارد كردن اطلاعات عبور بصورت خودكار آنها را وارد می نماید. كاربران می توانند معاملات و دیگر فعالیتهای خود را با شرایط كاملا استثنائی انجام دهند. با استفاده از متغیرهای برنامه و با كمك آنها شما می توانید هر وب سایتی را كه می خواهید فقط با كلیك چند موس به طور خودكار به آن وارد شوید بدون نیاز به وارد كردن اطلاعات شخصیتان. شما می توانید برنامه را بر اساس نیازهایتان شخصی سازی كنید و اطلاعات جدید خودتان را در پایگاه برنامه ثبت كنید. برنامه گزینه های بسیاری دارد كه شما را در این پیكر بندی كمك می كند. شما می توانید به وسیله Password Depot تنها با یك كلیك موس پیچیده ترین كلمات عبور را ایجاد كنید. علاوه بر این برنامه كیفیت و میزان ایمن بودن رمز عبور شما را چك می كند و اگر از نظر امنیتی پائین باشد به شما هشدار خواهد داد. قابلیت Wizard برنامه كاربران را حمایت می كند و شما می توانید كلمات عبور خودتان را بصورت ویزارد ثبت كنید. همچنین شما می توانید Password Depot را به صورت ویزارد بر روی USB خوتان نصب كنید.

قابلیتهای كلیدی نرم افزار Password Depot v5.2.5 :
- رابط كاربر پسند ساده و آسان برای مدیریت رمزهای عبور
- ایجاد uncrackable رمز عبور با استفاده از یكپارچه كننده رمز عبور
- حفاظت از حداكثر اطلاعات حساس با استفاده از الگوریتم Rijndael  256 بیتی
- حفاظت از کی لاگر ها و نرم افزارهای جاسوسی
- عملکرد خودكار کامل برای وارد كردن نام کاربری و رمز عبور  روی وب سایت ها
- اجرا بر روی هر كامپیوتر با هر نوع ویندوز
- قبل نصب بر روی USB
- قابلیت نصب بر روی شبكه های محلی
- امكان ذخیره فایل رمز عبور بر روی FTP برای دسترسی در سرتاسر جهان
- همزمان سازی فایلهای كلمه عبور
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و ...

 

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم -  29.21 مگابایت

 پسورد فایل زیپ :

www.asandownload.com


 



:: موضوعات مرتبط: دیسک , قفل گذاری ومحافظت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: