حمله به گوشي افراد با استفاده از بلوتوث ( قسمت دوم ) با جددترین نرم افزار !!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1011
نویسنده : Alireza


بيشتر دارندگان موبايل ، انواع اطلاعات با ارزش و حساس را داخل گوشي خود نگهداري مي كنند . اين اطلاعات ممكن است داخل دفترچه تلفن گوشي ، متن پيامهاي شخصي و يا داخل گالري موبايل باشد .
اكثر افراد فكر مي كنند كه اين اطلاعات ذخيره شده در گوشي در امنيت كامل بوده و كسي توانايي دسترسي به آهنا را ندارد . اما واقعيت چيز ديگري است .
حمله از نوع BlueSnarf فرايندي است كه طي آن هكرها از طريق بلوتوث با گوشي قرباني ( بدون اطلاع دارنده گوشي ) ارتباط برقرار مي كنند و به اطلاعات موجود در گوشي دسترسي پيدا مي كنند . اگر بلوتوث گوشي شما روشن باشد بدانيد كه شما نيز در در معرض حملات از نوع BlueSnarf قرار داريد . در حملات Bluejack كه در قسمت اول توضيح داديم ، هكرها در واقع اطلاعات را به كمك فناوري بلوتوث به گوشي قرباني ارسال مي كنند اما در حملات از نوع BlueSnarf كه در اين قسمت توضيح خواهيم داد هكرها سعي مي كنند اطلاعات موجود در گوشي قرباني را بيرون بكشند .

بيشتر گوشي هاي نوكيا و سوني اريكسون در معرض حملات از نوع BlueSnarf قرار دارند . هكرها به طور معمول براي اجراي حملات BlueSnarf از روش زير استفاده مي كنند :

1- هكر بايد از يك گوشي موبايل با توانايي ساپورت جاوا استفاده نمايد . هكر گوشي خود را به يك مكان پر رفت و آمد منتقل مي كند.
2- سپس از طريق برنامه هايي مانند Blooover با گوشي قرباني اتباط مي گيرد و پس از برقراري ارتباط مي تواند اطلاعات زير را از گوشي قرباني بيرون بكشد :

* اطلاعات دفترچه تلفن
*تصاوير
*فايلهاي صوتي و تصويري
*فيلم هاي ويديويي
*تقويم
*ساعت
*پيامهاي كوتاه موجود در گوشي و ....

در اينجا برنامه Blooover را به عنوان برنامه اي براي اجراي حملات BlueSnarf توضيح مي دهيم :

برنامه Blooover :

از اين برنامه براي اجراي حملات BlueSnarf استفاده مي شود . اين برنامه را مي توانيد از اینجا دانلود کنید .
پس از نصب برنامه روي گوشيتان ( اين برنامه به فرمت جاوا بوده و در نتيجه بر روي همه گوشي ها نصب مي شود ) ، براي كار برنامه به ترتيب زير عمل كنيد :

1- منوي اصلي گوشي را باز كنيد . و نماد برنامه Blooover را انتخاب و اجرا كنيد .

2- پس از اجراي برنامه روي گوشي وارد محيط اصلي برنامه مي شويد . به ترتيب Options -------> Settings را انتخاب نماييد .

3- سپس شما وارد تنظيمات حمله مي شويد ( Attack Features) . در اين قسمت مي توانيد ويژگي هاي مورد نظر براي حمله را انتخاب نماييد .

4- از بين گزينه ها اين گزينه ها را فعال كنيد :
Snarf Phone Book ( براي دسترسي به دفترچه تلفن شخص مورد نظر )
Snarf SMS ( براي دسترسي به پيام هاي كوتاه شخص مورد نظر )
Set Call Forward ( براي فوروارد كردن تماسهاي دريافتي شخص قرباني به شماره ديگر )
البته گزينه هاي ديگري نيز وجود دارد كه به دلخواه خود مي توانيد تغيير دهيد .
5- پس از تنظيم كردن ، گزينه Store را بزنيد .

6- سپس گوشي را به يك مكاني كه حدس مي زنيد بلوتوث گوشي افراد روشن باشد منتقل كرده و سپس از منوي Options ------> Find BT-Devices را بزنيد .

7- عمليات جستجو شروع شده و در صورتي كه بلوتوث كسي روشن بود آن را انتخاب كنيد . به محض اتصال به گوشي فرد مقابل ، مي توانيد به اطلاعات گوشي فرد مورد نظر از طريق برنامه Blooover دسترسي يابيد .


در قسمت بعدي روش حمله با استفاده از برنامه Blooover 2b كه برنامه اي جديدتر است را توضيح مي دهيم . و همچنين نحوه در دست گرفتن كنترل گوشي قرباني و ارسال SMS با گوشي فرد مورد نظر با استفاده از Blooover 2b را آموزش مي دهيم . پس با ما همراه باشید درضمن اگه مشکلی داشتید در بخش نظرات مطرح کنید نه فقط مشکلااااااااااااا میتونید یه تشکر خشکو خالی هم بکنید .

 

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: