»امكان دسترسي آفلاين به اسناد گوگل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
»امكان دسترسي آفلاين به اسناد گوگل
نوشته شده در یک شنبه 17 دی 1398
بازدید : 489
نویسنده : Alireza

گوگل به دنبال انتقاد از برخي ضعف ها در سرويس اسناد و برنامه هاي تحت وب خود قصد دارد دسترسي به اين سرويس ها را به طور آفلاين هم ممكن كند.

به گزارش 3 نسل به نقل از اي دي جي، بسياري از كاربران تمايل دارند كه حتي در صورت عدم اتصال به اينترنت هم بتوانند از خدمات ياد شده استفاده كنند، اين در حالي است كه گوگل قادر به ارائه چنين خدماتي نيست و رقباي اين شركت با بهره گيري از اين ضعف تلاش مي كنند بخشي از كاربران گوگل را جذب خود كنند.

حال گوگل اعلام كرده از اين پس سرويس اسناد گوگل يا google docs به طور آفلاين قابل دسترس خواهد بود و اين خدمات به تدريج در مورد ديگر سرويس هاي گوگل هم اعمال مي شود.

كارشناسان معتقدند يكي از عواملي كه موجب شده گوگل موضع قبلي را كنار گذاشته و به ارائه خدمات تحت وب خود به طور آفلاين متمايل شود، عرضه نوت بوك هاي كروم است كه مجهز به سيستم عامل كروم اين شركت هم هستند.

اين سيستم عامل در اصل به طور تحت وب طراحي شده و همه خدمات خود را از طريق فضاي سايبر به كاربران ارائه مي دهد. كروم چندان با اقبال مخاطبان مواجه نشده و گوگل درصدد است از هر طريق ممكن بر تعداد كاربران اين سيستم عامل بيفزايد.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: